كشنده هاى بنز اكتروس نسل جديد در گمرك جنوب.

image

در اين ايامى كه در خدمت دوستان نبودم گفتم يك سرى سوالاتى از وارد كننده هايى كه شماره هاشون رو دارم و دوستانى كه در زمينه واردات خودرو به كشور فعاليت ميكنن سوالاتى را در رابطه با اكتروس هاى وارداتى ايران در گمرك ها داشته باشم .

اول از همه عكس از اقاى حسينى هست و ماشين ها در گمرك جنوب هستند اما نميدونم بوشهر يا بندرعباس باشن ديروز در طى تماس تلفنى كه با يكى از وارد كننده گان شهرك حرف ميزدم و ميگفتند كه اكتروس سقف بلندى مثل همان قبلى كه مدتى در شهرك در معرض نمايش بود و بعد توسط تهرانى ها خريدارى شد و اگهى ماشين هم در سايت هستش و ميتوانيد ببينيد ، وارد شده و استاندارد الايندگى ماشين يورو٥ ميباشد همچنين بهم گفتن كه چون ماشين يورو٥ هستش در مدت ٥٠ الى ٦٠ روز توسط اشخاصى كه كننده كار هستند و بسيارى از ماشين ها را پلاك كرده اند پلاك ميشود و كاركرد ماشين هم زير ٢٠٠ تا عنوان كردند. همچنين با دوستان خودم كه در زمينه واردات سوارى و كاميون به ايران فعاليت دارند پرس و جو هايى انجام دادم و بهم گفتن تعدادى بنز اكتروس نسل ٣ و ٤ در جنوب ايران و گمرك شهريار تهران وارد شده و به تازگى ها بنز اكتروس نسل ٤ ابى اسمانى رنگ و مشكى رنگ وارد ايران شده اند ، كه در گمرك جنوب علاوه بر بنز اكتروس نسل ٤ ، ولو اف اچ نسل ٤ و تعدادى كشنده مان به چشم ميخورد كه كشنده هاى مان براى نماينده جديد ايران شيران ديزل وارد ايران شده  نماينده المانى ٤ دستگاه كمپرسى ٤ محور هم براى نمايندگى وارد كرده كه بزودى ان را در شوروم نمايندگى ايران مورد ديد همگان قرار خواهد داد.

در روز اخر از دوست بسيار خوبم سوالاتى را در اين زمينه انجام دادم و امار به نسبت دقيقى در مورد بنزهاى اكتروس بهم دادند.

تعداد كلاسيك   اسپيس هايى كه وارد ايران شده و عكس ماشين بالا هم مربوط به همين ماشين هست مجموعا ٤-٥ دستگاه هست و بازهم ميگم اين تعداد دقيق نيست و دوست بسيار خوبم بهم گفتن كه عده اى به خاطر سياست كارى تعداد دقيق اكتروس رو به ايران مشخص نميكنن و حاضر به همكارى نيستند. تعداد دقيق گيگا اسپيس در ايران هم ٦-٧ دستگاه ميباشد و دقيقا بعد از يكساعت از مكالمه تلفنى مجددا ٢٠ دقيقه بعد تماس گرفتند و گفتند كه يكدستگاه ١٨٥١ سفيد رنگ سقف بلند ديگر تازگى ها وارد يكى از گمرك هاى ايران شده و بزودى وارد تهران ميشود و مراحل پلاك را همانند كاميون و اتومبيل هاى ديگر ميگذراند.

روى اين اطلاعات در مجموع جمع بندى هايى كه از دوستان داشتم تعداد دقيق اين محصولات رو ميشه فعلا در ايران بين ١٣-١٥ دستگاه دانست و مطلب جالب ديگرى كه برايم بسيار جالب بود اين بود كه تعداد بسيار كمى با اسب بخار ٤٢٠ و ٤٥٠ اسب وارد ايران شده اند دقيقا هنوز نميدونم ٤٢٠ و٤٥٠ اسب رو شركت ايران خودرو وارد كرده يا شخصى توسط ارگان به ايران وارد شده . البته سه دستگاه مرسدس اكتروس نسل ٤ با مجوز ٤٥٠ اسب براى ارگان صدا و سيما وارد گرديده كه احتمال ميدم اون ٤٥٠ و٤٢٠ اسب ها هم براى صدا و سيما وارد شده باشه. ولى فعلا در ايران ركورددار كشنده هاى وارداتى نسل جديد اين بنزها و اويكو هاى تراكر و هاى وى هستند.

خدمت اون دسته از دوستان عرض ميكنم اقايون براى تمامى اين مدرك هايى كه اينجا جمع كردم هزينه هاى گزافى براى شارژ تلفنم دادم و ساعت ها در همين شب هاى تابستون تو كوچه يا ماشين مكالمه هايى با اقايان وارد كننده و دوستانى كه در اين زمينه فعاليت داشتند كردم و ميتونم بگم به نسبت امار دقيق ترى از اقايون گرفتم  و من خودم خوش حالم  كه بالاخره تونستم تعدادى رو كم و زياد كنم و  تعداد دقيقى رو جمع بندى كنم و خدمت دوستان ارائه كنم اون اقايونى كه ميگن حرف من بادهواست و پشيزى ارزش نداره من بهشون احترام ميذارم و هيچى بهشون نميگم چون ميدونم بالاخره دير يا زود به حرف ميرسن بعد از اين پست و يكى الى دو پست اينده امكان داره يك مدتى پست نذارم ولى جبران ميكنم به هرنحوى كه باشه.

درضمن اكتروس بالايى ١٨٤٢ هست من فعلا مجبورم كه عكس اين اكتروس ها رو چون قدرت موتور و اسب شون معلوم نيست در قسمت بنز قرار بدم تا يكسرى تحقيقاتى رو انجام بدم و دوباره بيام اطلاع رسانى دقيق ترى رو اينجا انجام بدم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *